Jösses!

Vakna då klockan ringde, svira om och drog iväg till gymmet. Var tidig, man måste va tidig om man vill ha en plats. Inte tillräckligt tidig. 15 min vafan... Sjukt irriterande. Hade tänkt köra spinning då ja körde pump igår.. Köra andra muskler och få igång lite förbränning. Men icke. Ställde mig på crosstrainern 30 min och gick in på ett mag och rygg pass, stannade kvar till pumpen, kände att när ja ändå va där ville jag köra ngnting. Pumpade ur mig irritationen och cykla hem. Är dock lite butter för ... De tar tid för mig att ta mig till gymmet och man planerar efter som olika passen och 30 min för att bara köa är sådär. Hoppas dock dom som har tagit sig an nyårslöftena lägger ner snart. ;)
Hursom. Stressa hem och iväg med ungarna till storvik. Mamma fyller år! Lämnade över mitt projekt. En vägglampa som hon önskat sig som ja gjort. Hoppas hon verkligen tyckte om den inte bara som hon sa. Slutade med som vanligt att de va ja som fick stå i köket ... Men vad gör de när ja gillart!
Va trött redan vid nio, men de va skönt att sjunka ner i soffan och bara vara ... Kidsen lekte skiten ur varann så dom somna på studs. Skönt! Nu ska även jag sova så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0