Helg!

Man tappar helgfeeling när man är ledig och Karln jobbar varannan helg. Ikväll är det bara jag och pennsan sover. Jättetråkigt tycker jag men lite skönt också = ladda batterierna!
Har varit i storvik idag och åkt skridskor och hälsat på. Var sen in och shoppa upp barnbidraget på Apoteket. Köpte en bra mjukgörande kräm till torr vinterhud, och nässpray. Och lite mer jox! Natta fröken och gav henne nässpray i hopp om att hon ska sova hela natten. Hittills har jag inte hört ett pip. Fast då blir man orolig istället. Knäpp man är.
En sak är säker ... Och det är att mitt huvud är översvämmat med avgörande beslut som ska tas, hur vet man egentligen vad som är rätt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0