Fällor!

Man gillrar diverse fällor för fröken bus, det funkar ett tag tills hon överlistar oss. Vi har tex ett skåp under TVn hon inte får vara i, där ställde vi för ett bord. Skönt slipper man fundera på de. Va gör ungen då, jo men skjuter bort bordet såklart. Sen är hon stark så ibland kommer hon och bär på riktigt stora
Prylar, skitglad också... Eller kommit på hur man öppnar lådorna trots att det är en pinne nerstucken genom alla lådor. Då drar man ut alla såklart. Eller om man glömmer grinden öppen, vilket ute hänt ofta men två gånger har man hört ett rassel ngnstans men inte kunnat
Lokalisera de, tills man inser GRINDEN!!!!!! Tack och lov har hon klarat sig upp. Skulle inte förlåta mig själv för en sån sak. Lätt hänt och dom är så snabb som här små grynen!
Åter till min dag...
Vakna sent efter en krånglig natt eftersom fröken är snorig och inte kan sova så fick hon sova bredvid mig, med diverse uppvak, snorningar, napptappningar, karatesparkar och ögonpetningar. Hoppade i träningskläderna och tokcykla till HC i hopp om att hinna med spinningen, men icke. Fullt! Suck.. Gå på yogan då?!? E okej... Sagt och gjort, inget för mig speciellt inte när man är inställd på att trampa skiten ur sig själv och svettas ihjäl, istället satt man och gjorde diverse övningar som fräsande katten och glada babyn. Nja! De blev lite mer cykling i gymmet innan ja trampa hem. Sen har de bara gosats med pennsan. Hon är mysig när hon är sjuk. Sitta i lugn och ro bredvid en :) men jag har varit seg hela dagen och sjukt omotiverad på livet ... Vet inte riktigt hur ja ska göra med allt. När var hur!?!?! Beslutsångest och ångest för att ha massor att göra. Hursomhelst. Dax att börja med kvällsmat. Få se va de kan bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0