Det var dax!

Innan ja somna igår lova ja mig själv att börja idag. Vakna och drog på mig springkläder. Insåg sedan att de va -16 och jag fick ont i halsen och förfrös men ja beta iallafall av 3km huvudsaken. Sen plocka min sambo med oss till Valbo så han kunde klippa sig. Missa dock de träningspass ja ville gå på men fick ta pumpen istället och sen cx mage och rygg. Sjukt jobbigt att cykla till oh från träningen då det blir sammanlagt 1mil. Svårt att tro men så är fallet.
Har dock märkt vikten av att ha en instruktör som passar mig. Svårt dock då man går när man kan så får man den man får ... Men som sagt alla är olika och alla funkar olika. Ja behöver ngn som nästintill tillskriver och taggar mig. För att de ska hända något.
Nu är ja död, få se om ja kan röra mig imorgon. Käkade kyckling och broccolipure när ja kom hem. Tog en macka också... Och Harkel lite glass. Ja är så sjukt sockerberoende att ja får såna sjuka migränattacker om ja slutar helt tvärt med godis. Helt sjukt att socker nästan är som en drog och att de i stort sett finns i allt. Som en tjej nyss skrev åt mig kort tids njutning lång tids plåga. Så sjukt sant det!!!!
Såg klart på nya bondfilmen. Riktigt bra den. Så nu kanske man ska gå och lägga sig, ser ju igen anledning till att hålla mig vaken ändå. Hoppas dock att de inte är lika kallt ute imorn så kanske man kan jogga en runda med barnvagn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0