Dag ett...

Sällan dag ett ... Jämt dag ett ... Men som nämnt Skam den som ger sig.
Börja dagen med en löptur på 2,8km tog mig 20 min och 28 sekunder. Det gick jävligt tungt med andra ord. Men en minut snabbare än förra veckan.
Blev kyckling och 30g ris till lunch.
Sen lek med pennsan och sen klunkade jag i mig en celsius och drog iväg och träna. 60min Combat och 60min pump. Tog i så jag trodde jag skulle tuppa av. Åt en halv banana ... Cykla hem . 5km till gymmet resulterar i en mil cykling också. Hem och fylla på förrådet med 2 ägg 30g ris, 70g kalkon en halv morot och 10g fetaost. Plus 0,3l lättmjölk.
Kurra dock lite extra i magen då jag är van att proppa i mig saker så det
Blev några vindruvor 2finncrisp
M kalkon Och tomat och 1 ägg. Till filmen. Kolla på en film som aldrig verkar ta slut. Den va bra
Men lång så nu har jag tröttnat. Ska lägga mig och sussa så jag orkar
Ut och kuta imorn... Eller vad det kallas när ja försöker springa ;) nu har ja bestämt mig men dag ett är alltid lätt, gäller att fullfölja men det är hungrigt när man ligger på minus i kalorieintag.
Jaja... Nog om det . Kort tids njutning, lång tids helvete....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0