Grattis till min 1åring!

Numera småbarns kategoriserad och inte bebis, hon kommer alltid va min bebis ;)
Hade riktigt svårt att somna inatt då man var sjukt uppe i varv av allt fixande. Klockan ringde vid 8 , så brist på sömn de har man som vanligt. Upp och hinna klart det sista. Gratta även p såklart på morgonen :) höll verkligen på ända in i det sista, men jag hann. Bjöd på dessert bord och smörgåstårta med tema prinsessor och grodor. Blev riktigt nöjd med resultatet. Gjorde även ett ryck trots tröttheten och röjde iordning allt ännu drygare att ta tag i de imorn.
Så sjunka ner i soffan kan ja lova var guld värt. Men jag känner att ja kan somna vilken sekund som helst, synd för ja hade gärna sett en film. Men det kanske är dax att sova ändå. Så kanske man känner sig frisk imorn. Vore toppen det då ja börjar bli riktigt träningssugen och denna sjukvecka har varit syndom mig vecka så lite vad som har slunkit ner. Men skärpning nästa vecka för ja tänker knappast bli en tjockis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0