Snart jul!

snart är det december månad. längtar. så mysigt. myselipys ;) 
ska avsluta helgen med jobb. och sen nästa vecka är det städ och julgardiner som ska upp jejj!
 
händelserik vecka på olika sätt.
 
Måndagen bestod utav träning och påhälsning hos mormor där jag och penny fick lunch =)
så det blev en långprommis på morgonen och sen träning på kvällen combat och cx .... satt fint!
 
tisdag så bestämde jag mig för att prova på öppna förskolan i storvik, penny träffa på en kompis
där från babysimmet. mysigt på öppna i storvik, gillart! kan bli fler turer dit känner jag.
penny verkade gilla det också =) avsluta kvällen med en gymgenomkörare och solarium,
det kändes väldigt lyxigt lär jag säga.
 
onsdag så var vi in på lunchdejt med massa tjejor och penny flirta med lill gurra . han blev
dock mer rädd för penny då hon är lite väl påååå . undra vem hon brås på hahahaha.
avsluta med en repa på stan och sen träning på kvällen, körde cx, attack och yinyang yoga,
har kört yoga typ 2 ggr tidigare i mitt liv så de här va en upplevelse, de va skönt men man
blev yr och illamående, kändes som man släppte varenda spänning fri och man gick ut
därifrån med någon lättnad, riktigt grymt. de skulle ja vilja köra fler gånger.
 
torsdag är dagen idag. var på öppna i storvik igen och gjorde tacos åt min familj och lite fika på det.
penny somna nyss, hon har varit besvärlig med sina läggningar i en månad nu, vettetusan vad jag
ska göra för att få ordning på det hela, får ta det nästa vecka, försöka få lite rutin på det hela,
då det blev kaos när hon fick sina första tänder, och de drogs tillbaka klockor och grejor, och händer mycket hela tiden i hennes utveckling. men de ger sig nog =)
 
dax att sova snart dock, ska iväg och jobba imorn och p&n ska på babysim.
missa förra gången, denna och även nästa .... :((( inte ok. 
 
nu har jag skrivit mer än vad jag brukar. kors i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0