Hallojj!!!

Imorgon är de onsdag vilket betyder jobb fram till lördag, längesen jag jobbat så många dagar i sträck, lika med död på söndag! Brynäs har två hemmamatcher!
Igår städades det och tränades lite. Fick rätt mycket gjort som jag skjutit på också. Idag gick jag upp tidigt ihopp
Om att jag skulle va trött och lägga mig i tid ikväll, trodde jag ja, men suck!
Har varit in till Valbo en sväng idag, fick lite lunch av min sambo, döden att gå i Valbo när man är fattig! Sen hem och sticka iväg på träning, körde spinning och core. Var för en gångs skull vrålhungrig när jag kom hem så jag proppa i mig en fet köttbit med sallad. Nyttigare än chokladbollen som slank ner lite senare. Så trött på min karaktär.
Har hjälpt min sambo med håret så de drog ju såklart ut på tiden jag som tänkt plöja ett avsnitt SOA . Får bli imorn när man kommer hem trött efter jobb istället, men då har man ju två vildingar istället som springer åttor kring benen på en ;)

En annan sak är säker och det är att mitt busfrö är snart 9 mån vilket är helt sjukt, känns som nyss men ändå känns de som hon alltid funnits här. Hon utvecklas för varje dag som går och det är kul att se, dock börjar hon bli lite väl bestämd, så min nöjda bebis som varit lättsam .... Ja, jag får igen för de nu :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0