yes, chef!

Idag gicks det upp tidigt på torggatan. 8.00 ringde klockan. rise and shine. trööööött.
trampa iväg på babyrytmik som började klockan 10. det var 45 min att gå ditt. ont
i benhinnorna efter dagen innans jobb. inte van liksom.
sen gicks det hemmåt. slängde i mig en lunch och trampa iväg på kockjobb på
göranssonska. servera käk åt massa höga chefer på hela sandvik. dom var nog nöjda.
god mat gjorde vi. nu är jag trött och seg. drygt att klockan redan hunnit blivit ett.
jag som borde duscha. ska upp tidigt imorgon igen. då är det babymassage. och
sen ska jag jobba igen. hej på dig sömnbristen och välkommen.



min bebis har blivit en kräk och dreggelbebis. vi har inga rena kläder kvar. jeeeee!

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0