Trött & sjuk!

Vi bara sover och snörvlar och pennys feber går upp och ned. Men det känns som vi båda är friska snart vilken dag som helst. Har varit sjuka sen dopet. De är lång tid det. Förstår inte heller varför jag är så trött i allmänhet och bara sover. Hursomhelst så sken solen idag, gick iväg och tog en lång fika och gick sen hem och styrde ihop lite kyckling.
Fröken här hemma har varit kinkig hela dagen. Och hon känns bara nöjd när hon får ersättning numera. Nu är klockan redan sent men eftersom jag sov länge är jag full med energi. Kan bli till att fylla ngn kartong, hade tänkt gjort det tidigare men har pysslat med min fröken. Ska iväg på babyrytmik men vi ska nog bara sitta med och sen ska vi se vad dom på BVC säger då vi har tid där imorn... Lär ju inte bli ngn spruta.
Näe, göra någon nytta då kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0