Lchf dagen!

Tänkte Prova lchf ... Har lyckats hålla mig hittills men direkt jag ska görs ngt sånt här blir ja godisugen haha....
Började dagen med två ägg, lunchade i mig kycklingsallad och avslutade med blomkålsmos m parmesan och lax med camemberist och turkisk yoghurt och lite kryddor och lite Cole slaw, blev också tre msk turk yoghurt m hasselnötter.
.... De enda som saknas är en fet godispåse ;)
Idag på fm var vi på bAbymassage, mycket trevligt, fick promenadsällskap av en trevlig tjej. Mötte upp lina för lunch och glass i solskenet.... Och nu
Blir det soffhäng... Trött :)


Kommentarer
Postat av: kickie

Hej Johanna.

Jag kommer att ha en nyopererad hund på lördag, som jag inte får lämna. Hade tänkt lösa det med hundvakt. Men den enda som kunde tänkas att jag litar på, reser till Manchester på fredag. Så jag kommer inte på GoaPennys dop. Om allt är ok med Viktor, så kommer Tommy och Viktor, så dom får representera mej också. Men jag hoppas få se GoaPenny fler ggr här i Storvik istället. Puss o Kram<3

2012-05-02 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0