HLR - 112

Uppe med den ståtlige och trampa iväg på stan och kände stämningen på folket av de fina vädret. Lina tog en fika och rätt som de är for en gubbe pladask i marken och jag ringde 112 en riktig otäck historia. Hoppas det gick bra. Vi dagvandra runt och tig Sen fika Ne två. Sen gick jag hem och bada penny och duscha mig, behövdes efter en svettig och solig dag. Sen korkade jag och fröken upp och begav oss ut på äventyr. Men jag kände ingen större lycka av utgången då fröken L sprang runt och prata med alla hon kände och jag kände inte en käft, kände mig mest bortkommen. Men det var trevligt att gå ut med L för de va nog hundra år sen sist. Skönt nog är jag hemma hos min
Lilla juvel och nu ska jag sova som bara den godnatt! Händelserik dag! Jag älskar min bebis och jag älskar att alla som jag vet fått barn får uppleva denna känsla. :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är så glad för din skull att du har en sån liten härlig liten juvel !!! All lycka till er :))

2012-05-26 @ 12:03:37
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Sofie

meeen vilken fin bild på er :)

2012-05-29 @ 23:29:17
URL: http://sofie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0