Grattis till mig själv!

Idag var man pigg ... High five!

Åkte iväg och köpte en fin blomma till min mor och åkte till storvik. Fika lite.
Sen hem och iväg och jobba lite kök. Gick alla tiders. Ska dock jobba hela veckan. Ryktas ju om ett Ullareds besök i sommar ;)
Efter jobbet blev det raka vägen hem och där vänta ett stoooort morsdag paket. Fick en glassmaskin och inhandlade ingredienser. Det tyckte jag var en trevlig present. Den kommet vi ha nytta av i sommar :)
Avsluta kvällen med en skräckis. Nu är klockan mycket för tant så jag ska hoppa ner i sängen så jag orkar upp och fånga dagen innan jag ska iväg och jobba på em. Kanske ska flyttpacka lite... På fredag får vi nämligen nyckeln. Spännande värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0