Dophelg!

En helg full av dop... Jag fick det dop jag ville med fina människor vid min sida och penny var på bra humör och Superfint presenter. För mig en perfekt dag! Tack för det! Dock hade jag gärna hunnit prata lite mer med alla men stressen och svettpärlorna sipprade fram på pannan :) men som sagt för mig blev det lyckat och förhoppningsvis uppskattat oh en dag att minnas....
Höll på att gråta ihjäl mig under solosången då sista låten betyder supermycket men jag klara mig, man blir tydligen extremt blödig när man får
Barn... Och tårtan höll ihop. Avsluta kvällen med lite folk hemma och vin,
BettAn var där, min BettAn åh :)
Sen somnades det om och idag var vi
På dop för bianca, fint det med!
Nu ska det iväg och grillas... Återkommer med en bild eller två senare. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0