Avslut!

Ja det blev ett trevligt avslut på helgen, kanske inte inatt dock då den nergågna febern gick upp igen men lite Alvedon gjorde susen, febern gick ner och upp igen nu på em. Det dumma var att dom ville göra ett till test ifall febern gick upp vilket den gjorde men gick snabbt ner efter lite Alvedon och sömn. Så vi har is i magen så länge allmäntillståndet är bra, hoppas bara hon är frisk tills på tisdag då vi fick skjuta på 3 mån vaccinet, vill ha det gjort plus att jag vill gå på babyrytmiken :)
Annars idag så storstädades lägenheten. Och det blev mat i storvik. Lär ju påpeka vilken kvällsvärme det blev, härligt! De väntar en vecka med supetväder så de nalkas prommisar :)
Såg förövrigt en bra film ikväll längesen de fanns nå bra och denna va grym. Man on the Ledge någonting ??? Tror ja den hette....
Ok. Imorgon ska jag va hemma och gosa skruttungen min frisk, hon fick bad och insmorning och massage ikväll, man ska pyssla om sjuklingar... Och så ska det väl fortsätta och flyttpackas.
Och Sandra hur är det med innebandyträningarna egentligen???


Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom börjar imon, men fick faktiskt inte reda på det förns igår - till mitt försvar.

Jag ringer dig imon förmiddag!! Okeeej :-)



2012-05-21 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0