Äntligen!

Vakna... Vred huvudet åt höger... Sen huvudet till vänster... Nästan all nackspärr och ryggont borta. Tur, eftersom jag skulle jobba idag.
Idag har jag inte heller gjort många knop då jag satsar på att bli frisk, fyllde som vanligt några kartonger och färga lite hår och pallra mig bort mot jobbdax! Kvällen rulla på och det gick bra, vi var klara snabbt! Duktigt vårt gäng :)
Bra personal över lag lär jag säga. Kul!
Nu är jag äntligen hemma, lyssnar på min snarkande bebis, längtar tills hon vaknar så jag kan flytta henne till sängen. Nu ska de sovas imorn är det min tur att gå på fest ... Få se vad det kan tänkas bli för klänning.
Förövrigt så klev en Karl upp på sen och friade, så himla gulligt och blödig som jag blivit var iallafall inte mitt öga torrt herregud, lipar för allt nu mer...

Tack katta för erbjudandet men jag har redan dealat åt mig rosa saker av sasse :)

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0