Vardagsliv!

Idag blev det uppstigning vid åtta. Efter en natt med lite sömn. Fick några viktiga telefonsamtal gjorda iallafall och åt lite frukost sen gick vi ut på en långprommis m F & B ... Skönt! Känns i rumpan att man suttit alldeles för länge. ;) fortsatte in på gallerian och gjorde några inköp, köpte även ett gummiband på intersport. Nu ska de tränas ;) tss...
Har faktiskt gått ner två kilo till jejj!
Sen hemma fick jag en stor kaskadspya över mig, trodde den aldrig skulle ta slut, rann ner i sporttoppen, så både jag och penny va helt blöt och geggig mysigt! Blev ett bad så fröken fick lukta lite gott tills vi åkte till storvik och åt tårta, pappsen fyllde år. Grattis!
Avslutningsvis mat & tv. Trött som en apa. Har även gnuggat mina geniknölar till mitt avslutningsprov. Borde börja plugga också. Nu blev ja ännu mer trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0