Lördagsäventyr!

Även benämning på full rulle...
Snäll bebis = sova ... = glad mamma!
Min mamma hämtade upp oss vid 10 i fm och så drog vi iväg på turné. Tanken var att överraska min farmor så hon gick träffa penny, och de va uppskattat! Fikade lite och tog en vända på den lilla byn, åt en lunch på grillen, vilket sög men vad gör de! Gick tbx till farmor o pappas moster va nu också där och ville hålla lite bevis, sen åkte vi vidare till moster och Fikade lite till och träffa alla dom sen följde jag med hem till M&P och skulle bli bjuden på mat och kolla på mello, sluta Dock med att de va ja som lagade maten och gott blev de :) och rätt låt vann, ligger nu och myser med gullungen min som inte vet om hon ska va vaken eller sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0