Kärt återseende!

Pipig flicka somna tillslut och trots bristvaran på sömn så var jag oförskämt pigg när jag väl gått upp. Drog på mig vårkläder och när jag kom ut var det snöyra... Kul! Det var kul att träffa alla i skolan och vi fika och alla fick berätta om sina praktikplatser. Sluta tidigt så jag la mig och sov med penny och kolla på massa avsnitt av unga mödrar. Så tragiskt och hemskt ibland. Lagade lite mat och har gjort preppschema inför morgondagen. Nervigt! Hoppas jag hinner förbereda allt inför provonsdagen... Och att det blir bra, har ju inte exakt samma förutsättningar med varmhållning som i ett riktigt kök.
Hualigen.... Får panik bara jag tänker på det! .... Snart sovdax! Sen väntar en kämpig dag... Förövrigt ser våra soffhäng ut så här... Vilken livsnjutare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0