Framtid

.... Den ser ljus ut så att säga...
Älskar förändringar och när det händer saker... Få se om jag hinner med allt som hinnas skall...
Har för det första bokat in mig på handboll på orken i år.. I lag åglappen och i och med detta insåg jag att nu finns de inga ursäkter längre till att sy igen käften och börja träna. Börjar tröttna på att inte kunna ha nå kläder på mig vilket suger rejält och jag är en riktig tjockis... Känner mig som filmen min stora kärlek... Går förövrigt på TVn nu.
Det andra som ska hända är inbokning av dop, ska planera det i veckan och skicka ut inbjudningar förhoppningsvis. Och det blir nog i maj ngn gång så det inte krockar med händelse nr tre, flytt till radhus, pirrigt värre. Ska bli kul att förnya sig, trivs dock här men med en gräsplätt och tvättstuga och mycket mer som vi inte har här för samma peng var valet givet. Och då är det dax att ta tag i körkortet också om man ska bo i vallhov... Spännande tider att se fram emot, dock är de inte lika bra planlösning och lättmöblerat som i lägenheten surt nog... Så det lär nog kluras en hel del på hur vi ska göra de snyggt! Nu är det dax att sova, få se vad jag och lillskrutt ska hitta på imorn när pappsen jobbar, tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0