Dödstrött!

Fortsätter med ett till inlägg...
Är helt slut i kropp och knopp!
De är alldeles för tidigt att härja på efter en förlossning som jag gjort... Men två dagar till sen är det vägen tillbaka till sig själv som gäller och operation sockeravväjning som gäller...
Och mysa järnet med mitt sötfrö... Hade dock planer på babymassage och babysim... Men med jordens babyboom var massagekursen full och simningen är det vår vs höst terminer som gäller... Fast det kanske är bättre när dom är över halvåret eller!?!?! ...
Teoretiskt prov imorgon... Har inte börjat plugga än... Orkar inte! Ska även vara med och vara ledare över gymnasietreoena imorn för vår lärare vill se mig i ett kök då han inte hann hälsa på mig på min praktik då en liten bebis kom emellan... Men hursom... De gör fanimej inget. Kommer lätt få vg... Så ja kanske inte borde stressa upp mig. Ska bli kul att få kritiken för maten vi lagat sen... Nu ska ja kolla på dom pantade brudarna i djungeln ... Mysa med penny som sovit hela kväll, så då blir fe nattskift på fröken kan ja tänka mig.
.... Kanske smyga fram lite papper att plugga på.. Hualigen.... Två dagar kvar... Och föresten. Jag ska flytta till radhus, så packa och skit väntar dessutom. Som jag längtar, sen är körkort steg nr två på listan. No time to loose! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0