Mondays!

Alla hatar måndagar.
Men inte jag. Detta var en trevlig måndag. Vaknade och gjorde Mig iordning och drog iväg och luncha med en nyfunnen vän. Sen gick vi till arenan för uppstart av em jobb! Riggade upp baren där i skulle stå sen körde vi av bara tusan. Det var mycket folk men inte så ösigt, måndag trots allt men har en känsla av att det kommer bli mycket på fredag då folk är lediga. Tyckte det var ett roligt uppstyrt evenemang och det var skoj att jobba :) är även den 15, 19 och de finns lite skoj saker för barn där också. :) och tacobuffe 99kr och massa stora bildskärmar. Och gratis entré :)
Dagen idag har vi kikat vad som finns kvar i lägenheten och det blir nog ett lass till plus att vi har förrådet. Urk!
Borde ta mig i kragen och färdigställa vårt nya boende men de är så mycket så jag orkar typ inte börja fast jag borde. Suck! Trolleri vore ngt nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0