Inga måsten!

Bra söndag, idag bestämde jag att vi skulle skita i alla måsten och all flytt och pysa härifrån. Trots att det finns mycket att göra behövdes en paus. Drog till barnens hus och där tömde vi hyllorna på prylar. Tanken var att penny skulle få lite leksaker att roa sig med och så fick det bli dom hade köp 3 för pris av 2 sen fick hon en grej man hänger i vagn/bilstol u name it. Köpte även ett
Typ uv tält eller vad det kallas som skruttulla kan sitta i när solen behagar tt kika fram. Sen fick hon ett bord till
Sin bumbostol och en dinglis till. Hon har redan grejer ur den serien så hon skrek när jag visa henne den och tog bort den. Vi skyller på de ;) bordet och leksakerna var en riktig hit. Lilleman lära ju också få ngt så han fick lego, drake och ngn flyggrej. Sen stanna vi till på fika hos vänner när vi ända va där och sen stanna vi till i Valbo var tvungen att hetsshoppa ngn form av byxor då jag fortfarande är en tjockis och inte kommer i ngnting alls. Ryckte även åt mig lite kläder åt penny. Hitta en jacka på rea, hade inte tänkt köpa ngn men när den var nedsatt så vafasen :)
Väl hemma så avsluta vi med tacos dag nr 2 och film och jordgubbar och glass. Ska ner i säng nu så jag orkar upp imorn oh fixa lite sen ska jag jobba på ngt em evenemang på göranssonska.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0