Dystra söndag!

Herregud vilket deprimerande väder. Fast för min del gör det dock inget då jag måste flyttpacka. Är väl ungefär det jag pysslat med varvat med att roa penny. Som valde att vara piggat i hela världen idag bara för att jag ville att hon skulle sova. Hursom. Fick lite gjort iaf, var iväg och kika om tapeterna satt kvar också... Vilket dom gjorde och fint blir det. Vilket jobb man lägger ner på att packa allt när man ska upp med all skit direkt igen sen. Vill inte ens packa upp allt. Äger för mycket skrot. Fin skrot :)
Avsluta kvällen med att slänga ihop stekt ris med ägg . Bulgur med creme fraîche och grönsaker och ugnsbakad kyckling. Fint det! Kolla på kass film. Ögonen är iallafall tunga nu så det ska sovas som aldrig förr och imorn ska jag försöka mig på att packa ner det sista. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0