Vart tog känseln vägen?

efterlyser känsel till höger handen, kan någon ge den tillbaka till mig tack ?
jag sover verkligen bort mitt liv, men det är väl lika bra att passa på medans
man kan vila och ladda upp sina batterier inför vad som komma skall.
Jättetäppt i näsan också. vill inte va förkyld :( ....
så det betyder att jag inte hunnit göra mycket alls. ska snart göra mig iordning
och bege mig mot storviken.
Låg förövrigt vaken inatt, ilningar alabama. här får man knappast ha sitt
onda bäcken ifred. trodde fasiken jag skulle föda där ett tag, men det
skulle ju vara för bra för att va sant. så jag får ta mitt otåliga jag till tåls
ett par dagar till .... eller veckor.

återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0