Va, redan...

Vakna i vanlig ordning av ringklockan/ tassande små fötter...
Och normalt sett brukar jag känna mig nerklubbad och somna om. Inte idag, jag är jättepigg och skulle tom kunna gå upp.MEN jag har en sån där princip att har man ingen tid att passa är allt innan tio för tidigt att gå upp ju och med risk för att somna om vaknar jag väl vid 12. Kan poängtera detta, som jag njuter utav denna vila. Går inte att sätta
Ord på hur mycket jag värdesätter att jag tog en paus i praktiken, väl bekommet. Sak nr två, snorig, täppt och kass i halsen, trodde jag skulle klara mig från att bli smittad men småbarnsbaciller är värre än man tror. Kan bero på att jag drack ur samma glas kanske, sånt är livet :) men lillen här hemma blir ju sjuk bara han sticker in snoken på dagis och det är sant, på dagis frodas dom härliga små baciluskerna. Enda gången jag klara mig var när ja själv jobbade på dagis/hemtjänst. Det är kolsvart ute, så vad ska jag upp och göra egentligen, näe jag ligger kvar!
HÅR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0