Praktikoutfit för gravida!

Efter att ha känt efter i några dagar så har jag kommit fram till detta. Outfiten Alltså för att klara sig igenom en praktik och snyggare än så här kommer man aldrig bli. Så jag börjar med att sätta på mig mina stödstrumpor i hopp om att bena ska kännas bättre efter kvällens slut. Maggördeln är given, den har jag varje dag den stramar åt, håller upp, in, fast vad vet jag skönt är det iallafall sen avslutar man med foglossningsbandet för att minska ryggsmärtan. Så klar! Sexigare än så här blir det inte!


Kommentarer
Postat av: k

Så sant. Du blir aldrig vackrare än så här. Alla kvinnor blir vackra när dom är gravida.

2012-01-05 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0