Nyårslöften..

Så kul att alla ska börja träna och börja banta varje nytt år. Fast det är ju bra löften men det brukar ju hålla i en månad för de flesta. Jag har inget löfte för jag har dålig karaktär. Jag längtar efter bebisen istället, sen kanske jag och min karaktär ska ta ett snack. Så medans alla andra går in på sina löften så vakna jag vid vuxen tid halv ett, gött! La mig i soffan kika på skidor, vila lite till, laga lite mat och såg på film och åkte till affären och är åter i soffan sen blir det onyttigheter för att stilla min nervositet inför morgondagens första dag på praktiken. Ska till BVC också få se vad hon säger för ngt denna gång. Gud börjar bli nervös inför dagen d .... Har liksom molvärk konstant. Nu orkar jag inte fundera mer på ngnting nu blir det soffan. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0