Mer lyckat!

Dagen började dåligt med noll känsel i mina händer, drog täcket över huvudet och låg och muttra tills jag blev tvungen att gå till bussen, på praktiken möttes man av massa leenden så det gjorde min tunga start mycket positivare. Gjorde iordning personalmaten och så var kvällens pass igång, fick pyssla med
Lite av varje och vara med och lägga under service, allt kändes genast mycket roligare. Och ingen ond rygg eller trötta fötter, så det var med ett leende jag även lämna lokalen, tog en skön dusch och begav mig hemmåt. Skönt, jag behöver lite lättja! Sen däremot bestämde sig vår tös för att kvällsbråka lite eller kanske uttrycka sina känslor för trånga utrymmen och har bökat runt mer än vanligt, och eftersom denna fröken sjunkit ner så ilar de på bra där nere i bäckenet, och gör de lilla ont vågar jag inte ens tänka på det andra :) men vi får hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och ploppar ut istället för de där trånga, eller hur? :)
Frågan är bara när, jag tror på övertid men hoppas innan... Sätt igång och Betta nu :)
Efter lite sent kvällsfika med min kära sambo mår jag extremt illa. Så nu måste det sovas! Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0