Planering!

Som alla vet är inte planering min starka sida... Men nuförtiden är det vad dagarna enbart går ut på, imorn slapp vi dock provtagning så då kan man släppa ner axlarna ett snäpp och mysa på i pyamasbrallor långt in på dagen om man så vill. Men morgonen består nog av en unge som sitter i sängen och kacklar en timme och en liten tös som är hungrig.
Idag har vi varit till Gävle, skräll ;)
Värdena har sjunkit och vikten går uppåt i rasande fart.
Stannade till i Valbo då vi behövde lite nytt, så nu har jag värsta ångesten för jag gjorde av med massa pengar och då va ja inte ens in på panduro :) är tvungen att ha byxor då jag har ett par mamma brallor kvar och alla andra är för små. Så lite byxor, någon topp, underkläder och ett par skor kamma jag hem, hjärtat fick en jacka och lilleman en keps och spindelmannenskor, så vi var mer än nöjda när vi åkte hemöver.
Fick besök av min familj också, pappa har ju inte hunnit se penny så då kika dom in. Avsluta kvällen med råstekt potatis och kyckling. Men min matlust står på noll just nu... Inte alls som när ja va gravid och kunde proppa i mig mängder...
Näe, ögonlocken är bra tung nu...
Som varje natt blir det mys...
Kärleken till ett barn, mitt barn.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0