På banan...

Äntligen kan man börja få ihop till en vardag. Är dock fortfarande i min bebisbubbla och har inga som helst rutiner men fr.o.m. Nu kan man åtminstone återuppta sitt sociala liv igen då gårdagen var sista sjukhusdagen. Axlar nersläppta. Så om det är ngn som är fika sugen så är ni varmt välkommna att titta förbi. Gick en långpromenad idag och fick sällskap av P som är hemma igen, tog en lunch efter det... Trevligt! Och så fick hon träffa lillskruttan :) kul att hon vill komma och träffa den lille. :)
Sen har vi bara fortsatt myst hela dagen... Med bebis ovanpå mig hon sover som bäst då...
Tog även en vända till jysk, öob, dollar, rusta & Ica... Köpte fingerfärg.. För penny ska få göra en tavla.
Få se vad morgondagen erbjuder!
Lugn och ro och massa sova tycker jag...
Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Tina

Äntligen fungerar det att kommentera igen. Det har inte gått tidigare. Än en gång mina varmaste grattisar till lilla Penny. Hon är så söt så söt. Härlig bild och så mysigt det ser ut. Kram vännen och ta vara på allt :))

2012-02-28 @ 09:10:45
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0