Nattpigg bebis!

Det är inte lätt att ha världens nattpiggaste bebis, och inatt fick man ta det av
att vara förälder på riktigt av att lilla fröken har legat och gnytt hela natten.
kan delvis ta på mig skulden då jag råka proppa i mig lite choklad vilket jag
inte gjort tidigare, så jag får helt enkelt låta bli chokladen vare sig det är den
eller inte så är det ju ett bra sätt att låta bli ;)
Men lite sömn fick man tillslut . och nu är vi redo att fånga dagen eller snarare,
räkningarna är betalda och lite städning står på agendan sen ska det väl
till en liten lunch samt en promenad med mamma, vi ska på invigning till min
brors nya boende. sen ska jag försöka hinna knåpa in ett bad med lillskruttan,
fast det kan hända att det får vänta då vi ska iväg snart.
Har även hunnit färga håret, känner mig fruktansvärt driftig ;)
Sen ska vi iväg ikväll på käk har blivit bortbjudna, gud så trevligt! :)
och sen fick jag den goda nyheteten att fröken S kommer på besök imorn.
vilket gillas det med!

.... däremot vilar en viss besvikelse av den jag hade hoppats på skulle
stå först på besökslistan inte kommer alls. vilket gjorde mig jätteledsen.
.... oavsett vad ... så märker man vad man betyder för vissa och
vad som är viktigt. ställa upp . ge och ta . osv . känner mig dumpad,
så som det känns när man blir dumpad av en karl. jag grät en skvätt.
för så viktigt kanske det var. eller ... vem vet. skit samma orkar inte bry mig längre.

... och tack tina för ditt ihärdiga läsande och dina söta kommentarer! =)
och apropå kommentarer så verkar det inte gå att kommentera mina inlägg när jag skriver
från mobilen. eller blogg appen på telefon. dumt jue! :(

.... nu finns det inte tid nå mer. har lite att fixa och trixa med.





tänk att du är här nu hos oss . kärlek. kärlek. kärlek :)

Kommentarer
Postat av: Kuza

Såg du inte Grattis smset jag skickade till dig!

2012-02-29 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0