Mittiveckan!

Nu är magen glad efter lite mat!

Det blev inte mycket sömn inatt eller imorse med för den delen, var till BVC och där konstaterades de att bebisen var startklar och de är bara upp till livmodern nu, segt värre.
Man hinner ju fundera på den där förlossningen en miljon gånger och massa olika scenarion och putsa lägenheten och stöka till och städa lite till... Lyckades somna vid ett och vakna fyra, snacka om döing jag som tänkte sträckse på trueblood. Har inte haft tid att se dom när ja gått i skolan.
Fick iallafall lite energi att styra ihop lite bakverk ifall de kommer ngn fikasugen person förbi i framtiden.
Och maten är intagen, har även ett gammalt skit kylskåp så jag blev nyss skitförbannad för denna gången gick de åt helvete, då jag glömde att jag ställt en grej där, pitthyresvärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0