Gravid eller tickande bomb...

Helt galet, har tagit de lungt hela veckan och uttråkad på tillvaron fråga mamma om vi skulle åka till Valbo och det gjorde vi, tog först mina höga skor med kilklack men de va bara byta på direkten 20 kg övervikt i ett par klackar är inte att leka med. Åt sen lunch på Ikea och strosade runt i affären. Kikade på bebiskläder och kan tipsa om att kappahl och h&m hade fått in fina vårkläder. Men det gick sakta gungandes framåt för mig. Trycket neråt, bäcken som bränner. Och magen är stenhård av sammandragningar. Höggravid, övergången som tusan, så säger jag bara en sak... 4h i Valbo är då inget att rekommendera, var helt färdig när jag kom hem, men efter lite vila blev de iallafall storhandling på Ica, de hade ju kommit ut massa bra erbjudanden som jag var intresserad av, men när ja kommer till Ica inser jag att söndag är fel dag att handla på dels för de är utplockat som tusan och alla erbj. Började inte förrän imorn. Ååååh! Handlade ändå, men de kan hända att jag pallrar mig dit ändå och köper mig en annanas för 10kr de ni ;)
Fick korvstroganoff till middag, barnsligt gott och avslutar min kväll med Wallander och äppelcider. Måste lägga mig tidigt, ska upp med tuppen på rutin UL när man gått över tiden. Få se hur fröken har det där inne. Men hade hellre sett henne utanför magen men men, får nöja sig med ngt. Men snart så :)
Apropå helt galet som jag börjar inlägget med är hur orörlig jag blivit och hur ont jag har överallt, skulle lätt kunna placera häcken i en rullstol tills allt är klart... Så kämpigt är det.
Hoppas alla haft en bra helg, för de har jag! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0