Tjejkväll alabama!

Idag var en mycket trevlig dag för idag nalkades det tjejkväll, jag och penny slog upp
våra ögon runt klockan tio sen gick vi upp och kamma till oss och först på plats var
betsyboop



Sen kom Carro



och sist men inte minst paulina



Sen så styrde vi ihop Tacos som vi proppa i oss, babbla massa och såg på så tjejiga filmer
som bara tjejer kan göra. Inte ofta våra scheman klaffar nuförtiden men när det väl gör
det så är det väldans trevligt tycker jag. och inget går ju upp emot lite tacos, eller hur sasse?
Tacokungen själv.

Nu är det bara jag och fröken hemma som ska hoppa ner i sängen och diskutera livet innan
vi sover sött. Efter en väldans trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Sasse

2012-04-03 @ 19:34:53
Postat av: Sasse

Ja precis.



Frågan är ju hur du kan servera Tacos och inte bjuda mig? Fiven på den.



Vi ses på Orken !

2012-04-03 @ 19:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0