Späckat schema!

Varför lyckas man tajma in allt kul på en och samma dag än att sprida ut de jämt under veckan? Så kan det gå. Idag ställde vi klockan här hemma och gick bort till BVC, tog 45 min ... Är en liten bit! Vägde, mätte och hängde på öppna förskolan. Fullt med ungar som var överallt, min sov ... Vänta bara, haha!
Sen gick vi och hämta upp lina för en fika på maragoni ... Sallad blev de, gott!
Sen efter det åkte jag till storvik för att kika på allt mamma köpt i Ullared och jag fick en onepiece, jejj :)
Fick lite saker och så hade hon köpt lite som jag frågat om hon kunde köpa.
Nu är det godnatt för längesen, så himla trött... Försökte få penny att somna... Sjöng en godnatt visa då piggna hon till och skratta, hur man nu ska tolka de. Haha! Hoppas på sovmorgon imorn... Få se vad lilltjejen har lust med! Imorn ska det dessutom bakas anslag.
Just fanken prästen kommer hit också få se vad de är för tjomme som ska plaska vatten på pennys huvud...
Vi hörs och tack sandra för påringningen ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh, om d känns bättre så glömde jag ringa Fröken Sjöblom med - igår var en stressig dag..



Idag kommer ett samtal !!

2012-04-17 @ 07:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0