Polistårta!

Hej hopp, föräldrakursen var trevlig, en blandad kompott. Gick sen hem och pilla lite med tårtan, hämta ut paket och var hos ninos föräldrar på käk. Har äntligen färdigställt tårtan till morgondagen, hoppas den håller sig lika fin. Blev en blå tårta. Lite polisinspirerad födelsedagstårta eftersom båda jobbar som de, fyllde den med lemoncurd grädde, glasscreme, jordgubbsmousse och rårörda jordgubbar och spackla den med mjölkkolasmörkräm.
Hoppas den smakar lika gott som den ser ut, amatör som man är...
Fick ju hem ett paket med tårtgrejer så man kände sig lite proffsig när man pyssla. Fick även hem tre lchf böcker, gi sket sig så nu tänkte jag anamma den dieten. 1 maj tänkte jag börja. Få se hur det går, tänkte va lika duktig som Carro :) .... Nu blir det Sovdax, fullt upp imorn hej på er!


Kommentarer
Postat av: kickie

lchf böcker har jag massor. Men du får aldrig kalla lchf för en DIET, fy,fy. Det är en livstil, som man måste följa alltid. Annars gå man upp igen, och gärna mer än tidigare. Lita på mej, jag lovar att jag har erfarenhet. Ät mindre och träna mer istället, det klarar DU:)

2012-04-20 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0