Papper på papper!

Idag var vi och skrev på ngt juridiskt grejs, tydligen måste man göra det om man inte är gift. Så karlarna har ngt att säga till om haha...
Efter det tog jag och penny en powerwalk ... Rundan tog lång tid idag, kände mig riktigt seg och trött. Men det är pga att min kära kropp håller på och vänjer sig ... Så man är lite yr i bollen.
Det blev kycklingsallad till lunch sen somna jag efter lite filmtittande.. Också det för min kropp är van att hålla sig pigg med hjälp utav socker. Efter det så lagades det kvällsmat ... Korvstroganoff med blomkålsris ... Sen gick jag och gymma, gick lättare idag ... Så det går ju åt rätt håll. Avsluta med lite solarium, kan lova att maten satt fint när jag
Kom hem... Vi avslutar denna dag med en till film innan läggdags, får vi se vad morgondagen har att erbjuda .. En morgonprommis till att börja med iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0