Howdy!

Har väl utnyttjat dagen lagomt bra lär jag säga. Uppe tidigt, var iväg till Gävle och titta i affärerna som inte finns i Valbo. Tog en lunch med mitt hjärtefjärtgull! Sen stanna vi till i Valbo... Kikade en snabbis, dom hade 50% på allt på smaksak, vilket jag gått miste om för nu var det tvärtomt där inne, hur surt är inte det liksom. Gick på Ikea de va därför vi stanna där.. Men när jag skulle betala hade jag glömt kortet i bilen där dom satt o vänta på mig, orka! Får handla en annan gång. Sen kom lilleman hit och vi åt pizza, jag som skulle låta bli sånt. Fast jag har bara syndat två dagar av 14 så det får jag gottgöra med ett gympass imorn med Carro. Toka till och med till det och tog en bacardi breezer och fnissa runt här som en tönt. Nu ska jag fortsätta mitt soffhäng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0