Hello there!

Idag var jag trött fast jag fått sova . Konstant trött, förstår inte? Har gått ner 1kg utan att ha gjort ngt, skumt. var på jobbträff och fick lite dagar jag ska jobba skoj, men lite nervöst ändå. Men det känns fint att få lite arbetslivserfarenhet.
Vi käkade även lunch där... Vidare mot s&s och sen drog jag och <3 mot valbo. Blev lite småkrafs. Tänkte köpa nå fint att ha på mig på lördag, men inget föll mig i smaken köpte ett svart linne men de satt inte så snyggt. Så vad gör jag nu??? Har inte ens en vettig jacka att ha på mig. Trött ja blir. Nu är jag återigen trött. Ska ge mig på sovning då det kommer hit ngn tjej tidigt imorn och ska köpa min mobil.
Godnatt Mina vänner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0