Fredags .....mys!

Fredagsmys för mig är massa onyttigheter ... Suck, det blev bubbelvatten och tacos iaf ... Inte chips eller sötsaker så långt ökat når, tråkigt värre. Det går Inge bra att gå ner heller, de suger... De är en myt att man går ner när man ammar. Ett kilo på två veckor, har visserligen inte varit benhård.. Men ändå, försökte STyra upp en gymdejt med Carro men hon dissa mig och ringde inte upp ;) eller är de jag som är förvirrad igen ;) ....
Idag har jag dock inte gjort mycket alls, kika på marknaden på bruket, var ingenting att se... Gick en sväng med penny, hämta ut ett paket med grejer till att göra tårta med, blev sjukt taggad på att göra tårtor nu... Men mest taggad på att ja ska få en ny mobil när nu den kommer... Hursomhelst så avslutades kvällen med tacos och näe Sandra du blev inte bjuden den här gången heller, dåligt av mig må jag säga :)
Såg en bra krigsfilm också dessutom.
Och bland alla mina bristningar hitta jag lite glädje... En smilegubbe hahaha!!
Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Sasse

Schysst !



Gud var du är duktig på baka, laga mat & hålla på!!!

2012-04-14 @ 09:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0