Första påsken!

Den här helgen firas de påsk så det står härliga till.
Har precis avklarat 2 påskmiddagar av tre.
penny har fått sina påskägg. hon blev jätteglad. haha :)
plus att vi spöka ut den lilla skruttan, hon blev så söt.
min lilla påskkärring.
har blivit väldigt mycket storvik denna helg. hade med oss
ett påskkort idag till mamma och pappa från penny då vi
bestämde oss för att kladda med fingerfärg på fm.
inte lätt på en liten spädis som inte sover, men somna hon
gick de inte ändå att måla på lilla foten då hon är så kittlig :D

idag har vi iallafall varit hos min mormor och käkat god mat hela släkten.
har kört gi sen i måndags och bestämde mig för att fuska denna dag.
så det blev kolhydrater och sockerintag, vilket betyder att det kommer bli
som att börja om från början hualigen. Då kommer ju vågen inte visa
något minus på måndag. surt för mig. Kanske ska strutta upp till gymmet
eller om det blir fint väder .. promenixa. vi får se.





min gladskit :D



näe ... nu ska jag och penny mysa järnet innan sovdax.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: katrin

Men herregud, de va nog den sötaste påskkärring jag sett :)

2012-04-08 @ 15:47:28
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Sasse

Instämmer med Katrin :-)

2012-04-08 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0