100 000kr skrapet!

Hallojj, givande dag lär jag säga.
Upp och hoppa, väckte lillfrö för frukost och pallra mig iväg på gymmet. Tog i mer denna gång, känner mig lite mer hemma nu på gymmet men känner mig fortfarande inte hel i kroppen eller hur man ska förklara det så jag tänker nog lägga större vikt åt prommisar, bara vädret tillåter och köra lätt på gymmet.
Men det är skönt när man väl är där, Dock vill huvudet mer än vad kroppen klarar...
Sen efter avslutat gympass mötte jag upp s på en prommis och lite babbel i den sköna vårsolen... Alltid lika trevligt det med, innan det var dax för lite snabbstäd, förberedning av mat och duschning. Och tro det eller ej han. Jag med allt jag skulle innan jag fick finbesök ända ifrån falun.
Vi åt beuf bourgiogn med eget bröd och sallad, det gick hem. Sa dom iallafall ;) sen fick som bli testkaniner på min tårta, den gillades också men nu vet jag vad som ska justeras tills nästa tårtbakning. Kan ju bli hur kul som helst när alla prylar kommer också :)
-
Penny fick en söt body, stickade tossor och en mössa, så söta och äntligen en mössa som inte åker ner för ögonen jippie :) www. Iapidesign.se ... Och skriv ett mail kan ni få en fin mössa stickad åt er vettja!
-
Det var skönt att krypa ner i soffan på kvällen och varva ner... Bara disken kvar, längtar till radhuset. Egen diskmaskin, lyx!
Penny sover redan för fulla muggar så jag ska väl göra det också... Annars är jag inte lika pigg och glad som penny när hon vaknar och det går ju inte, vi har ju alltid morgondiskussioner..

Och tack gabbi för kommentaren. :)

Bjuder på en bild på lite häftigt soffhäng med nya mössan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0