Veckoslut.

första skolveckan avklarad. check!
var in till gävle idag, var på gefle gourmet på studiebesök och dom berätta lite om sig själva.
intressant att höra hans historia om hur han började med att starta eget. osv. man blev
verkligen peppad till att göra det själv. sen efter lite fika gick vi upp till konserthuset som också
var en av deras lokaler som dom har hand om och fick kika lite där och höra personals berättelse
där också. riktigt trevlig personal dessutom som var väldigt bemötande med talets gåva, var mäkta
imponerad över hur man lyckats samlat ihop en sån fantastiskt skara till en och samma grupp.
som avslut på dagen fick vi äta på konserthuset och det var riktig bra mat och salladsbuffen var toppen!

avsluta dagen med att strosa runt på stan, men efter två timmar orka inte min rygg med nå mer.
kändes som jag skulle gå av på mitten. så jag hittade lite småsaker. men som sagt. köpstopp. :D

väl hemma blev det soffläge. ont i ryggen som nämnt. inte bra :( .... jag måste klara skolan. jag måste.

sen kom hjärtat hem. mycket trevligt. äntligen! det fick bli fredagsmys alabama. pizza och hyrfilm som
man gjorde på stenåldern och maaaaassa godis. efter pizzan blev de två godisar och nu är jag trött.
vi ska krypa ner i sängen redan nu. trött efter en veckas skola, och han trött efter massa kurs.
sen är det tolvtimmars så jag får roa mig själv hela helgen, men ååååh. och alla andra är ute på massa
andra saker. så det återstår att se vad jag ska göra i helgen. ska börja med att ta mig en rejäl sovmorgon¨
iallafall. skönt. och krypa ner nu. en fredag. men de skiter jag i . ögonlocken är tunga.

och PEÄSS! köpte en keso grej för alla säger att keso är gott, de såg så himla gott ut i affären men de
smaka bajs. är keso något man lär sig äta eller ? tycker man om keso kan jag iallafall rekommendera
denna produkt.





fast bajs var fel ord att säga att det smaka. det var gott med frukterna. men jag hade svårt för det.
konstig smak. så det kanske är som sushi. man lär sig äta det. vad vet jag.

peäss. nummer två. migrän och huvudvärk och värk i ögonen hela veckan. hoppas det är skolovana
och inget bestående gravidsymptom. håll tummar gott folk!

peäss nummer tre. hade ju några söta kort från sasses place. så jag bjussar på dom också ;)



erfaren mamma. man ser ju direkt att de där har hon gjort förr eller hur sasse? ;)





texas och elise. gobitar! :)

Lär ju lägga upp på andra gobitar när man inte får lägga upp på skrutt.

Tack o godnatt för mig! tjillevippen. och du sasse vad gör du i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0