tjollafräääs.

taco söndag avklarad och film.
måndag avklarad. vad gjorde jag då . jooo sovmorgon skola och tidig hemgång.
uträttade något ärende eller två, inhandlade grejs till bakning.
idagen dag. jo sörrni. skola. instuderingsfrågor och livsmedelshygien. hualigen vad mycket
vi ska ta in på kort tid. intensivt värre. gnugga gnugga geniknölar.
komma hem. baaaaaka :D
Baka dumlekakor, testa på bettans recept på macarones . eller som hon kallar de whoppies.
sen åkte vi till svärföräldrarna dom ville bjuda på mat. mummigt.
sen hem och fortsatte med bakningen. gjorde cocosrutor heter de.
är som en chokladtårta med toscafyllning. ska bli intressant att se hur de smakar.
såg leila bakar ... där gjorde hon såna. spännande som sagt.
har sett halv åtta hos mig och nu idol. ska faktiskt dunka ihop lite kanelbullar ...
som avslut på kvällen. sen sovning. ska ju upp tidigti morgon och imorgon ska det
tränas knivteknik, fonder och styckdelar. spännande.

fick mina sminkprodukter jag beställde, helt lyriskt shit vad mycket prylar det var.
hur mycket som helst för ynka trehundra pixstaler. hurray. hjärtat slog ju dubbla
slag. halleluleja. :D .... tog även bild o skulle lägga upp tills ja insåg att minneskortet
inte va i kameran utan min dator. bra jobbat. hahahaha.

och tina jag vet, jag är robinson beroende. men o halv åtta hos mig beroende och angående
boken så kolla jag upp vad det var. och den är nog läsvärd men efter det kommer man ju
inte vilja visa sig i ett kök ;P så det får bli i ett annat skede haha!

nu ska det bakas bullar tror jag bestämt.

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0