Snooooooooooooooooooooor!

hjärnan är full med snor.

såg bridesmaides igår den feting sög pung. det var väl lite småsaker med
som man skratta åt. lite roligt så, men i det stora hela seeeeeg. hon det typ
handla om var det mest syndom och mest tragiskt och utdraget. nej usch.

la nyss upp en bild från skolan. dagens skoldag bestod utav färs och tillbehör.
vi fick lära oss oxjärpar, pannbiffar och köttbullar. inget svårt men det är en
helt annan känsla att stå i kök och göra det, lära sig rulla etc, etc. olika tillagningsmetoder.
gjorde även gräddsås och fick lite tips på småpiff till den. intressant var ordet.
fick även smaka på detta, eller kanske lite hela tiden, men efter lunchen när vi gjorde
klar biffarna och var proppmätt så var man tvungen att smaka ändå, haha åååh . mätt

men shit. nyst 10 ggr i rad nu. fin bakteriehärd. tur jag klara mig från nysattacken i skolan.
avsluta dagen med lite teori om såser som vi ska fortsätta med i morgon. laga såser på
våra fonder vi gjorde förra veckan och göra klart tillbehören till våra färsrätter.
Rolig dag! :)

nu är jag däremot hemma och är uppe i varv och var jättesugen på att gymträna den här veckan.
men jag har ingen lust att göra det när jag är förkyld och prommenader har jag ingen lust med
för jag står och går och bär hela dagarna. sola solarium vill jag också göra, men förkylning och solarium
är inte heller ngt hit, får vänta med mitt vardagspiff tills förkylningen lättat lite iaf.

Karln jobbar eftermiddag också, så därför är jag väl lite extra rastlös, men det kan hända
att det blir en soffkväll då jag fortfarande är som sagt förkyld som bara den och hostig.

för övrigt för er som är intresserad är jag inne i v19 alltså (v18+4) finns massa sätt att räkna på, jag blir inte klok riktigt på allt detta. Jag är iallafall inne i en period då jag mår riktigt bra. är kvällspigg och morgonpigg.
kommer och går lite i tröttheten. men inte som innan. kanske har ett tryck i magen hela tiden, men
det är väl inte så konstigt när det är något där, toabesöken är dock många och det är drygt, tror
även jag fått urinvägsinfektion igen, yejj! .... cravings for the week. FANTA! ... jag som var så nöjd över mina veckor jag hade med fruktsallad. åh. vad är de som är så bra med fanta ?  bara massa jäkla färgämnen.
kanske ungen behöver det för att bli mulatt ;)



som sagt, det börjar växa en liten kula ... och hård är den. är dock inget fan av att lägga
upp bilder så här då jag konstaterat att det är inte bara magen som växer utan arslet också haha.
och jag tycker det är tungt nu.
Slänger då en Tanke åt www.mariasjoblom.blogg.se och www.thyran.blogg.se som ska kläcka när som helst.
och deras kulor som är enorma ... så man vet vad man har att vänta sig. spännande. :)

nu ska vi se vad kvällen har att erbjuda ... virkning och tv kanske ?

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men tackar för tanken :o) ja snart är du där :)

2011-09-12 @ 17:42:17
URL: http://mariaaasjoblom.blogg.se/
Postat av: Elin

Det står inte på fören du har en bautakula också.. Från vecka 19-20 växte magen tokfort för mig iaf:))

2011-09-12 @ 19:00:07
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0