Jag är inte bitter ....

Jag är gravid ;)

..... eeehum. spendera dagen i storvik efter att ha legat och dragit sig länge.
nakna i sängen. mumma . haha . ;P

hjälpte mamma och gjorde käk och åt lite. kikade om de fanns nå roliga
bebis saker på vinden. mamms hade sparat lite skoj som hon sytt
när jag var liten, var inte mycket att spara på men lite grejer var lite
"roligt att ha" grejer. men mormor kom dit och bestämde att vi skulle skänka
bort skiten. sant som det är sagt gjorde vi det också, men lite blev sparat,
just för att jag själv skruttat runt i det. sen om lilltösen kommer ha det på
sig det vet man aldrig : ) kanske någonting.
eftermiddagsfika hann vi med också, och nu ska vi vidare på nya äventyr ...

och angående bitterhet. är det bara jag som är extremt känslig när man
är gravid jag grinar för allt och mycket och hela tiden, för tvn, för filmen,
för att se en bebis, för ngt ngn säger, om någon blir arg, om något blir fel,
aaa u name it . jag lipar fanimej hela tiden, kanske inte så alla ser men
mycket och hela tiden känns de som, är det bara jag ? :P

nu fortsätter kvällen. hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var också känslig under graviditeten och jag kan meddela att det är man ett tag efter också ;)

2011-09-22 @ 09:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0