yosemite damcykel

pittunge, pittmänniska, idiioooot som tror att man kan ta saker som inte är andras. suck, suck suuuuck. och när jag köpte cykeln så tog jag ingen försäkring på cykeln eftersom jag skulle få betala mer än vad cykeln är värd, men jag skrev inte upp något ramnummer heller för det har ingen berättat för mig att man ska göra, så naiva jag har låst cykeln ordentiligt och hoppats på det fenomenala, att ha en cykel stå på sandviken city stad o hoppas att ingen tar den, det gick ju bra länge iallafall, tills i lördags då säkerligen någon liten 50 cent kicker tog den för den inte orka gå hem efter krogen eller ngt. åååh.



om ni ser en sån här helsvart så är den min. heltsvart utan dom där gråa och vita märkena. give it to me baaaack!! suck. inte har ja råd att köpa en ny heller när man är student. när man är van med
sina feta löningar. haha : )

Har för övrigt haft en trevlig helg. slutade tidigt i skolan, powernappa när jag kom hem
drog iväg till lite folk och förpartajja inför 50 cent, in och kika på honom, sen ut och ta några
öl och pladdra lite till sen hemöver.
snacka om att vakna upp med simultanbakfylla, hade cpmigrän och kände mig allmänt sliten.
Pattsan väckte mig så jag gjorde iordning hotellfrulle med äggröra och bacon till fröken,
så vi hade lite morgonmys. sen på kvällen palldrade jag mig iväg till den berömda åttan
och åt lite restaurangmat med mitt hjärtegull. ovanligt mycket folk den tiden på en lördag, men
de flesta verkade mosiga efter gårdagens bravader. efter vi fått träsmak där gick vi vidare
mot mulligans och tog någon drink där också innan vi gick hemöver. Blev tvungen att gå hem
när bandet började spela för de kändes som skallen skulle ramla i bitar först en konsert sen det
där banket i mitt ömma huvud, hualigen, känner mig som en pensionär.
avsluta natten med yatzi & Mys. mycket trevligt. Men det bästa av allt att det var längesen båda
var ledig eller barnledig en söndag morgon då man får ligga och dra sig i sängen. :)
fast vid närmare eftertanke så låg vi som två solstrålar pigga och glada med klockan tillbaka
dragen och insåg att klockan var 7 . vad är oddsen att man inte passar på att sova. men det gjorde
inget. att ligga och dra sig är nog mer värt. för det blir det snart slut på för all framtid :D

Avsluta söndagen med ett besök på barnens hus, storhandling för att fylla frys & kyl sen en fika
hos ett par kompisar till n . sen hem och styra ihop en tvätt och käk för att sedan hinna även
glo på två filmer och även hunnit städa och gjort iordning mina garderober. förstår inte hur det
helt plötsligt kunde finnas så mycket tid över :) snacka om att fånga dagen haha.

Nu ska jag pluppa i mig lite mat. vakna som vanligt tidigt, har ledig dag idag från skolan. skönt.
tog mig en 40 minutersprommis och trotsa mina gravid krämpor. gick förbi polisen men hon
sa åt mig att ringa och anmäla istället vilket jag så också gjort.

Men jag säger så här, illamåendet i en graviditet är nog det värsta, men det mest spännande
är att hur många krämpor finns det egentligen som man ska råka ut för, nu har det helt plötsligt
börja smyga sig på andra krämpor. som tjaaa, det kanske kallas foglossning vad vet jag, men
rygg och bäcken får mig att vråla på kvällarna och jag kan inte ta mig ur soffan, hejja världen,
jag har dommningar i mina händer och migrän och halsbränna titt som tätt. plus att jag har
fått börja gå upp pch pinka på nätterna igen. halleluia :D men jag trotsa mina krämpor idag och
gick på en prommis, välbehövligt. däremot trodde jag att ja skulle pinka ner mig. går knappt
att röra sig så blir man pinkis. sjåigt värre säger jag då bara.
Nu ska jag beställa ett foglossningsbälte, sen ska jag umgås med min fighter inne i magen som
är galet härjig, men det gillar jag ! :) .... och mat vare ja.

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0