Helgyra!

tröttheten faller direkt på man slår ner rumpen i soffan när man kommit hem, en halvtimmes powernap så man orkar med denna fredag kanske? desserter och bakning i två veckors tid plus att jag fyllt år. OM jag är nå trött på sötsaker. hualigen. nu blir man ju garanterat en tjockis. både igår och idag har jag varit så trött i skallen så allt man gjort blivit fel, men slutligen bra, men det är drygt att göra om ... speciellt när jag är van att alltid göra rätt ;) åt middag med skolan igår, skaldjur och röding, mummigt. fick ett glas vin över hela ryggen ... treornas serveringsteknik, bör nog flinslipas ett par hekto. ehum, har inte så mycket mer att tillägga. Bebben sparkar som aldrig förr och härjar på. och magen växer. imorse låg jag vaken mellan 5 och 6 för fröken där inne tyckte att det var dax att va vaken för då va de rövarkula i magen. Ledig på måndag, någon som vill hitta på något? Pyss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0