ännu en vecka som gått ...

eller ska man säga att det gått mer än så. I måndags firade jag och min kärlek ett år tillsammans, och man kan säga att därmed går vår förlovning i den dagens tecken, trots att vi tjuvstartade med ringarna. ett år. går fort i hockey. skola hela veckan, så det har inte blivit många mer knop än så. Tog dock mig friheten att vara hemma från skolan idag. hade inte missat något så det var ju tur det. spenderade hela dagen med .... var till valbo och fika och shoppa loss. vi hade skojjsigt. är inne i vecka 25 idag exakt. lång tid som gått. spännande. sparkar som attsingen och magen växer så det knakar. stör mig på att det inte blir nå mellanrum i texten när man bloggar och stör mig på den största snoken i tidernas begynnelse. snacka om att ha lite att göra. skaffa dig ett ligg istället. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har redan ett ligg.. så skaffa dig en hjärna istället så kanske jag slipper..

2011-10-22 @ 01:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0